Opret undersøgelse i VidenBarometer®

Det er nemt og hurtigt for administrator at oprette en undersøgelse eller evaluering. Derefter kan brugeren let besvare undersøgelsen ved en hvilken som helst computer.

Kom hurtigt i gang med en undersøgelse

Systemet til undersøgelser er tilgængeligt online hele tiden. Det er enkelt og tager ikke lang tid at sætte en undersøgelse op – og så er du i gang.

Du kan på meget kort tid oprette et spørgeskema med relevante svarmuligheder. Her kan du lave dine egne spørgsmål eller benytte dig af vores database med over 4000 finansfaglige spørgsmål, som altid er opdaterede efter gældende regler og med gældende satser.

I løbet af få minutter har alle medarbejdere eller kunder adgang til undersøgelsen ved et enkelt klik på et link. Når undersøgelsen er slut, kan du trække en rapport med resultaterne. Og så er du allerede klar til at fremlægge resultatet på et afdelingsmøde eller lignende.

Lærende feedback

Det er den feedback, brugeren får undervejs i en test med information om det rigtige svar.

Administrator kan indsætte lærende feedback efter ønske og behov.

Som administrator kan du

  • Oprette egne spørgsmål eller trække på vores pulje med over 4.000 spørgsmål
  • Sammensætte et spørgeskema og sende link til kendte eller ukendte modtagerne
  • Planlægge udskudt udsendelse af link til undersøgelse og oprette påmindelser
  • Indsætte tidsfrist for seneste mulighed for at besvare et spørgeskema
  • Trække overskuelige rapporter (Word, Excel, PDF) over besvarelserne på person-, gruppe- og organisationsniveau
  • Løbende få hjælp og sparring fra vores erfarne korps med 8 superbrugere
  • Følge med i resultaterne løbende og fremstille foreløbige prognoser
  • Deltage i årlig erfa-dag og påvirke udviklingen af nye funktioner og forbedringer i systemet
  • Give lærende feedback i spørgeskemaet, så brugeren får oplyst det rigtige svar

 
Respondenterne kan

  • Svare på spørgeskemaer uden brug af adgangskode og brugeroplysninger
  • Se og gense deres historik over tidligere besvarelser
  • Få læring undervejs ved at få lærende feedback ved forkert svar
  • Få hjælp af vores supportcenter, hvis der er tekniske problemer undervejs
  • Genoptage svarprocessen via en anden enhed, for eksempel efter en pause i besvarelsen