Torben K. Laursen
Økonomi- og administrationschef
Finans, administration & it
Torben er afdelingsleder og har ansvar for Finans, Administration og It.
Hans opgaver spænder bredt fra budgetter og regnskaber til ledelse af afdelingen, it-strategi, kontraktforhandlinger og controlling, herunder af datterselskab, samt beslutningsoplæg til direktion og bestyrelse.
For Torben er det vigtigt, at Uddannelsescentrets administrations- og it-systemer og vores rutiner er effektive og optimeret, så det skaber værdi for vores kunder. Han gør sit til, at du som kunde og samarbejdspartner oplever FU som professionel, serviceminded og troværdig.
Det faglige fundament har Torben K. Laursen fået gennem 7 år som revisor, mens han tog en HD i regnskabsvæsen. Derefter har han i adskillige år arbejdet som regnskabs- og økonomichef i en række større og mindre virksomheder inden for forskellige brancher. Derfra har han fået sin brede og anselige erfaring både ledelsesmæssigt og personligt.