Over 50.000 besvarelser i årets KundeBenchmark

FUs årlige undersøgelse af kundetilfredshed og -loyalitet blandt medlemmerne er lige på trapperne. Mere end 50.000 besvarelser danner grundlag for årets resultater, som præsenteres i forbindelse med Kundedagen onsdag den 23. oktober i Skanderborg.
Lars Munch Svendsen, afdelingschef for Ledelse, salg & strategi på Finanssektorens Uddannelsescenter fortæller:

”Vi glæder os til, at de endelige resultater er klar. Mange af vores medlemmer har valgt at gennemføre KundeBenchmark, og det ser ud til at pengeinstitutternes kunder har været ivrige for at deltage og give deres mening til kende.”

Resultaterne præsenteres på den årlige Kundedag den 23. oktober fra kl. 9.30-16.00 i Skanderborg. Her får alle med interesse for god kundeservice i pengeinstitutter indblik i kundeoplevelsen.

En stor nyhed præsenteres 23. oktober 

En af indlægsholderne på dagen er Jacob Høj Jørgensen, Delendorff Advisory. Han kommer med konkrete forslag til, hvordan det lokale pengeinstitut kan indtage en mere aktiv rolle som lokal vækstdriver. I den forbindelse introducerer FU de fremmødte til en ny mulighed til pengeinstitutter, der har mod på at udvikle sig til at indtage en ny rolle i deres lokale områder.

Mød Danmarks førende salgsforsker

Ifølge salgsforsker Karina Burgdorff Jensen skal salg i dag kunne noget andet og mere end klassisk produkt-salg. Du kan høre hendes bud og få konkrete eksempler på, hvordan rådgivere kan arbejde med at skabe mere værdi sammen med kunderne.

 

Hun stiller skarpt på værdiskabelse med konkrete eksempler fra den finansielle sektor og kommer med bud på, hvordan pengeinstitutterne kan forstå værdiskabelsen fra et kundeperspektiv.

Årets program giver både plads til netværk mellem deltagerne og indsigter fra aktuelle oplægsholdere fra Jutlander Bank og erhvervslivet. 
Lars Munch Svendsen
Afdelingschef
+45 8993 3299
+45 6038 6299