Jeg blev opmærksom på værdien af at 'være til stede' og erkendte, at ledelse i høj grad drejer sig om samtaler og nysgerrighed over for medarbejderen snarere end blot at drifte.
Niels-Henrik Kjeldgaard, Souschef, Spar Nord
Som leder skal du gøre målet tydeligt og sikre, at den enkelte medarbejder bevæger sig og udvikler sig i den rigtige retning. Det er samtidig vigtigt at være opmærksom på dine medarbejderes trivsel. Det kræver, at du er tæt på dem og dygtig til at få skabt nogle gode dialoger, hvor du formidler forventninger, udfordrer, coacher og støtter.
Dato | 6. nov. 2024 – 11. dec. 2024 |
Varighed | 4 dage |
Flere hold | Se datoer |
Sted | Skanderborg Park |
Målgruppe |
Leder
|
14.420 kr.
19.220 kr. for ikke-medlemmer.
Hertil kommer ophold og forplejning. Der er INGEN overnatning på modulerne.
|
Koordinator |
Louise Kirch Svendsen 8993 3270 / lks@finansudd.dk |
Underviser | Lars Munch Svendsen |
Du bliver styrket i dine samtaler med medarbejderne. Du får værktøjer og erfaring i at formidle krav, coache, give feedback og håndtere konflikter. Du bliver dygtigere til at motivere og udvikle den enkelte medarbejder – blandt andet med udgangspunkt i virksomhedens overordnede strategi.
Virksomheden får en leder, som med udgangspunkt i jeres overordnede strategi virkelig formår at motivere og udvikle sine medarbejdere gennem den personlige samtale.
… Er leder i finanssektoren eller i beslægtede brancher (fx forsikring, pension og revision).
Vi træner forskellige typer af 1-1 samtaler. Imellem de to moduler træner du konkrete samtaler med dine medarbejdere. På kurset arbejder vi blandt andet med:
Kurset er praksisnært, og du arbejder med din egen afdeling, så du kan overføre læring fra kurset direkte til din hverdag.
Forløbet strækker sig over et par måneder med 2x2 dages fremmøde. Hertil kommer forberedelse og opgaver i mellemperioden.
Mødetid: Dag 1: kl. 10.00-17.00. Dag 2: kl. 8.30-15.30.
Har du brug for overnatning er du velkommen til at kontakte Skanderborg Park.
Jeg blev opmærksom på værdien af at 'være til stede' og erkendte, at ledelse i høj grad drejer sig om samtaler og nysgerrighed over for medarbejderen snarere end blot at drifte.
Niels-Henrik Kjeldgaard, Souschef, Spar Nord