Det kommer vi omkring på Bæredygtig kundedialog - privat

Indhold

Vi træner den empatiske sparringsdialog, så du kan identificere jeres kunders arketype, muligheder og udfordringer inden for bæredygtighed,

På forløbet bliver du ikke bæredygtighedsekspert, men du få en stor generel viden og bliver tryg i at starte og indgå i dialoger om bæredygtighed,

Vi arbejder bl.a. med:

  • Hvorfor du med fordel kan tale bæredygtighed med kunderne
  • Den grønne forbruger og arketyperne
  • Den private forbrugers klimabelastning og påvirkning af deres økonomi
  • Hvordan EU-lovgivning påvirker både pengeinstitutter og privatkunder
  • Mit hjem, min opsparing og min hverdag som kunde i en bæredygtig kontekst
  • Tilskudsordninger, der er tilgængelige på markedet

Sådan ser forløbet ud

Forløbet stækker sig over to måneder med tre moduler - to af dem er online og et af dem er med fysisk fremmøde. Derudover vil der være selvstudie og egen træning samt en sparringssamtale med en af FU’s konsulenter.

Bæredygtig kundedialog - privat

Bliv klogere på bæredygtighedsdagsordenen og skab ekstra værdi i din sparring med privatkunden.

Læs mere Bæredygtig kundedialog - privat