Webinar

Webinar: Vind kundernes tillid

  • Salg, kommunikation og personlig udvikling
  • Strategi og forretningsudvikling
  • Ledelse

Hvordan styrker I relationen til jeres kunder i en hverdag, hvor kunderne selv kan klare mere og mere?

Hvordan giver I gode kundeoplevelser og opfylder alle kundernes forventninger i 2022?

Kommunikationsrådgiver og specialist i kommunikation med kunder i finansielle virksomheder, Jens Almegaard giver sit bud på, hvad I kan fokusere på, og hvad kunderne lægger vægt på i deres vurdering af deres pengeinstitut.

Webinar-gæster: Der kommer også indlæg fra chef for marketing og forretningsudvikling fra Middelfart Sparekasse, Kristian Gren, som fortæller om, hvordan man holder kontakten til bestående kunder, samt Marketing & Communications chef Mikkel Jørnvil fra Nordea, som fortæller om, hvordan de i Nordea arbejder med at gøre kundeoplevelsen bedre.

Du vil også få mulighed for at bestille bogen "Vind kundernes tillid" med 25% rabat ved tilmelding

Målgruppe

Webinaret henvender sig til alle med interesse for god kundeservice i pengeinstitutter herunder ledere, salgsansvarlige, direktionsmedlemmer, forretningsudviklere, marketing, kundechefer og HR.

Varighed 02:00 timer
Kl. 10:00 - 12:00
Målgrupper
Alle
HR
Fagspecialist
Leder
Fagansvarlig Bjarne Klitgård Hallstrøm
Koordinator Louise Kirch Svendsen
Der er pt. ingen afholdelser – kontakt os for at høre nærmere
Kontakt os
Pris: 0 kr.
Prisen er inkl. moms
OBS: NY DATO MELDES SNAREST UD!

Senest dagen før webinaret får du en mail med link og vejledning, som du skal bruge for at logge på.