Finanssektorens KundeBenchmark

Finanssektorens Kundebenchmark er en gratis årlig undersøgelse, der måler jeres kunders tilfredshed og loyalitet

Finanssektorens KundeBenchmark måler gratis jeres kunders tilfredshed og loyalitet. Undersøgelsen indeholder en benchmarking til sektoren, så I kan sammenligne jeres resultater med andre pengeinstitutter. Resultaterne for jeres pengeinstitut er kun synlige for jer. 

FU gennemfører undersøgelsen årligt i august/september. Over 30 pengeinstitutter plejer at deltage, og undersøgelsen er derved en af de største benchmark-undersøgelser i Danmark inden for kundetilfredshed. Resultaterne er værdifulde og kan bidrage til, at I kommer tættere på jeres kunder.

Frist for tilmelding til 2019-undersøgelsen var torsdag den 20. juni 2019.

Dataindsamlingen begynder i slutningen af august, og I får tilsendt rapporten i begyndelsen af oktober.

Læs mere om undersøgelsen her

 

Undersøgelse til både privat- og erhvervskunder 

Vi gennemfører undersøgelsen via spørgeskemaer til både privatkunder og erhvervskunder. I kan vælge at være med i én af målingerne eller begge.

FU sørger for opsætning af spørgeskemaet og udarbejdelsen af rapporten. Det eneste, I skal gøre, er at dele linket til undersøgelsen med jeres kunder. 

Læs mere om Finanssektorens KundeBenchmark og mulige tilvalg

Læs mere om undersøgelsen her

Det er igen i år muligt at udvide undersøgelsen med forskellige tilvalg. I kan for eksempel få resultaterne opdelt på jeres filialer, tilføje jeres egne spørgsmål eller få indarbejdet et overblik over jeres historiske udvikling - se tilvalgskataloget, der beskriver mulighederne.

Tag fat i os - vi vil gerne indgå i en dialog og sparre om jeres muligheder for tilvalg og om, hvordan undersøgelsen kan tænkes ind i jeres strategiske arbejde.

Resultaterne præsenteres på Finanssektorens Kundedag

Du kan tilmelde dig Finanssektorens Kundedag, som afholdes den 23. oktober på Skanderborg Park. Her præsenterer vi de overordnede resultater fra undersøgelsen. Dagen byder også på flere aktuelle oplæg, der alle har fokus på jeres kunder.

FU har et stort udvalg af kundeundersøgelser

FU hjælper jer med at gennemføre den kundeundersøgelse, der passer til jeres behov. Læs om Finanssektorens KundeBarometer og FU andre kvantitative og kvalitative undersøgelser.

FU hjælper jer også med at sikre vejen fra undersøgelse til handling. Kontakt os for at høre mere.