Bæredygtig kundedialog - privat


Bliv en frontløber, der er med til at løfte din egen og dit pengeinstituts indsats på bæredygtighedsområdet. Som privatrådgiver kan du gøre en stor forskel  for den enkelte kunde, for dit pengeinstitut og for den bæredygtige omstilling i samfundet.

GRATIS VIA FINANSKOMPETENCEPULJEN

Om uddannelsen

Dato 2. sep. 2024 – 8. nov. 2024
Varighed 3 dage
Forløbet består af 3 moduler og 1 sparringssamtale
Sted Skanderborg Park
Målgrupper
Privatrådgiver
Finanskompetencepuljen
Uddannelsen er gratis, når du søger via Finanskompetencepuljen. Klik på knappen herunder og ansøg. Så modtager vi en tilmelding fra Finanskompetencepuljen, og du hører fra os.

Pris: 5.750 kr. hvis du vælger ikke at bruge Finanskompetencepuljen. Hertil kommer ophold og forplejning.
Gratis via Kompetencepuljen Tilmeld til fuld pris via FU
Uddannelse via Finanskompetencepuljen koster dig kun din tid. Du kan søge Finanskompetencepuljen, hvis du er ansat i en virksomhed, der er omfattet af overenskomsten mellem Finans Danmark (tidligere FA) og Finansforbundet.
Koordinator Anne Bessmann Danielsen
8993 3290 / abp@finansudd.dk
Underviser Søren Oluf Gade

Det får du ud af forløbet

Du får viden om bæredygtighed, ESG og verdensmål som du kan bruge i dit daglige arbejde og i din empatiske sparring med kunderne. Samtidigt bliver du klogere på, hvordan bæredygtighed påvirker både den finansielle sektor og din hverdag, når pengeinstitutterne skal "dreje" pengene i en mere bæredygtig retning.

Du bliver klædt på til at kunne bruge din viden til at gøre en forskel. Vi arbejder med, hvordan du skaber dialog om dilemmaer og udfordringer og hvordan du kommunikerer troværdigt med udgangspunkt i dit pengeinstituts bæredygtighedsagenda.

På den måde kan du og dit pengeinstitut være aktivt med til at fremme den bæredygtige omstilling – både hos den enkelte kunde og i samfundet generelt.

Det får din virksomhed ud af forløbet

Med dine nye evner understøtter du de krav, som pengeinstitutterne møder om at understøtte den bæredygtige omstilling.

Efter forløbet vil din virksomhed opleve, at du kan indgå i en empatisk dialog med dine kunder og være med til at skabe bæredygtige valg hos privatkunderne. Viden om bæredygtighed er vejen til merforretning.

Kurset er for dig der...

…arbejder som kundeansvarlig, ass. kundeansvarlig, Private Banker, investeringsrådgiver eller pensionsrådgiver, hvor du beskæftiger dig med privatkunder.

Du er nysgerrig på bæredygtighed, men mangler dybere viden og kompetence til at anvende den viden i praksis.

Datoer

2. september 2024: Modul 1: Hvorfor bæredygtighed? (Online)

23. september 2024: Modul 2: Bæredygtighed for privatkunden (Skanderborg Park)

8. november 2024: Modul 3: Bæredygtighed i praksis (Online)

Datooversigt PDF

Det kommer vi omkring

Bæredygtig kundedialog - privat strækker sig over 2 måneder med 3 moduler, hvor vi træner den empatiske sparringsdialog, bl.a. via en sparringssamtale med FU's konsulenter. Få overblik over indholdet her.

Læs mere Bæredygtig kundedialog - privat: Indhold og opbygning

Jeg var skeptisk, inden jeg begyndt på ”Bæredygtige kundedialoger – privat”, men mine forbehold er ryddet af vejen. Da det bliver en stor del af fremtiden i sektoren, kan vi lige så godt komme i gang.

Esben Simonsen, Privatrådgiver, Sparekassen Thy

Esben Simonsen

Skræddersyet kompetenceudvikling

Vi tilpasser gerne løsningen, så den passer præcis til jeres behov

Tag fat i os