Vil du gerne forstå den generelle bæredygtighedsagenda og være i stand til at bruge den aktivt for at skabe værdi i din rådgivning af privatkunderne? Få praksisnær træning i den bæredygtige kundedialog, som du kan bruge direkte i din dagligdag.
Startdato | 8. september 2023 |
Slutdato | 31. oktober 2023 |
Sted | Skanderborg Park |
Varighed |
3 dage
Forløbet består af 3 moduler og 1 sparringssamtale
|
Målgruppe |
Privatrådgiver
|
Koordinator | Anne Bessmann Danielsen |
Underviser | Susanne Riis |
Du får viden om bæredygtighed, som du kan bruge i dit daglige arbejde og i din empatiske sparring med kunderne. Du bliver klædt på til at kunne kommunikere troværdigt med udgangspunkt i dit pengeinstituts bæredygtighedsagenda – og bliver klogere på klimakrisen, verdensmål og hvordan du skaber dialog om dilemmaer og udfordringer.
På den måde kan du og dit pengeinstitut være aktivt med til at fremme den bæredygtige omstilling – både hos den enkelte kunde og i samfundet generelt.
Med dine nye evner understøtter du de krav, som pengeinstitutterne møder om at understøtte den bæredygtige omstilling.
Efter forløbet vil din virksomhed opleve, at du kan indgå i en empatisk dialog med dine kunder og være med til at skabe bæredygtige valg hos privatkunderne. Viden om bæredygtighed er vejen til merforretning.
…arbejder som kundeansvarlig, ass. kundeansvarlig, Private Banker, investeringsrådgiver eller pensionsrådgiver, hvor du beskæftiger dig med privatkunder.
Du er nysgerrig på bæredygtighed, men mangler dybere viden og kompetence til at anvende den viden i praksis.