Bæredygtig kundedialog - erhverv


Bliv en frontløber, der er med til at løfte de små og mellemstore virksomheders indsats indenfor bæredygtighed. Som erhvervsrådgiver kan du gøre en stor forskel. For den enkelte kunde, for dit pengeinstitut og for den bæredygtige omstilling.

Om uddannelsen

Dato 24. maj 2024 – 8. okt. 2024
Varighed 4 dage
Forløbet består af 4 moduler og 3 selvstudier af 4-6 timers varighed
Flere hold Se datoer
Sted Skanderborg Park
Målgrupper
Erhvervsrådgiver
Seniorerhvervsrådgiver
Finanskompetencepuljen
Uddannelsen er gratis, når du søger via Finanskompetencepuljen. Klik på knappen herunder og ansøg. Så modtager vi en tilmelding fra Finanskompetencepuljen, og du hører fra os.

Pris: 8.000 kr. hvis du vælger ikke at bruge Finanskompetencepuljen.
Gratis via Kompetencepuljen Tilmeld til fuld pris via FU
Uddannelse via Finanskompetencepuljen koster dig kun din tid. Det er en mulighed for alle ansatte i finansielle virksomheder, der er medlem af FA – og det er langt de fleste.
Koordinator Turid Danielsen
8993 3280 / tda@finansudd.dk
Underviser Kasper Finderup Tougård
Fagansvarlig Bjarne Klitgård Hallstrøm

Du bliver klogere på ESG, verdensmål og bæredygtighed, og du bliver klædt på til at bruge din viden til at gøre en forskel i hverdagen.

Bliv en bedre sparringspartner for dine erhvervskunder

Bæredygtig kundedialog – erhverv klæder dig på til at kunne sparre med dine erhvervskunder om bæredygtighed. På den måde kan du og dit pengeinstitut være aktivt med til at fremme den bæredygtige omstilling – både hos den enkelte kunde og i samfundet generelt.

Du lærer at stille spørgsmål, starte dialoger og give rådgivning til SMV’er om forskellige aspekter af bæredygtighed – for eksempel klima- og ESG-rapportering, verdensmål og cirkulær økonomi.

Desuden bliver du klogere på, hvilke muligheder dine kunder har for yderligere hjælp og sparring om bæredygtighed.

Uddannelsen er for dig der...

… er erhvervsrådgiver eller erhvervskundechef, eller dig der på anden måde arbejder med rådgivning af mindre og mellemstore virksomheder.

Du er nysgerrig på bæredygtighed, men mangler dybere viden og kompetencerne til at anvende den viden i praksis. På forløbet bliver du ikke en bæredygtighedsekspert, men du bliver klædt på, så du kan gøre en reel forskel for dine kunder.

Datoer

24. maj 2024: Modul 1: Kick Off (Online)

10. juni 2024: Modul 2: Viden om bæredygtighed (Skanderborg Park)

4. september 2024: Modul 3: Bæredygtig dialog i praksis (Skanderborg Park)

8. oktober 2024: Modul 4: Din videre rejse (Online)

26. september 2024: Modul 1: Kick Off (Online)

28. oktober 2024: Modul 2: Viden om bæredygtighed (Glostrup Park Hotel)

27. november 2024: Modul 3: Bæredygtig dialog i praksis (Glostrup Park Hotel)

9. januar 2025: Modul 4: Din videre rejse (Online)

Datooversigt PDF

Uddannelsens opbygning

Få overblik over modulerne.

Læs mere Bæredygtig kundedialog - erhverv: Uddannelsens opbygning

Indhold på modulerne

Det arbejder vi med på de forskellige moduler.

Læs mere Bæredygtig kundedialog - erhverv: Indhold på modulerne

Jeg vil være nysgerrig på kundernes proces med hensyn til bæredygtighedsomstillingen og vejen dertil.Bæredygtighed skal altid være et fast punkt på dagsordenen til møder. Jeg synes, det var et oplysende forløb, og efter uddannelsen kan jeg se meningen med bankernes ansvar. Det styrker relationen til mine kunder, da jeg nu har en bedre forståelse  af forretningsmodellen og strategien samt vores rolle som bank, vi kan faktisk være en aktiv sparringspartner på deres omstillingsrejse.

Kristian Fabricius, Erhvervsrådgiver, Hvidbjerg Bank

Kristian Fabricius

Skræddersyet kompetenceudvikling

Vi tilpasser gerne løsningen, så den passer præcis til jeres behov

Tag fat i os