Bæredygtig kundedialog - erhverv


Bliv en frontløber, der er med til at løfte de små og mellemstore virksomheders indsats indenfor bæredygtighed. Som erhvervsrådgiver kan du gøre en stor forskel. For den enkelte kunde, for dit pengeinstitut og for den bæredygtige omstilling.

Om uddannelsen

Dato 26. sep. 2024 – 9. jan. 2025
Varighed 4 dage
Forløbet består af 4 moduler og 3 selvstudier af 4-6 timers varighed
Flere hold Se datoer
Sted Glostrup Park Hotel
Målgrupper
Erhvervsrådgiver
Seniorerhvervsrådgiver
Finanskompetencepuljen
Uddannelsen er gratis, når du søger via Finanskompetencepuljen. Klik på knappen herunder og ansøg. Så modtager vi en tilmelding fra Finanskompetencepuljen, og du hører fra os.
Gratis via Kompetencepuljen Tilmeld til fuld pris via FU

Pris: 10.000 kr. hvis du vælger ikke at bruge Finanskompetencepuljen. Uddannelse via Finanskompet.

Uddannelse via Finanskompetencepuljen koster dig kun din tid. Du kan søge Finanskompetencepuljen, hvis du er ansat i en virksomhed, der er omfattet af overenskomsten mellem Finans Danmark (tidligere FA) og Finansforbundet.

Koordinator Turid Danielsen
8993 3280 / tda@finansudd.dk
Underviser Bjarne Klitgård Hallstrøm

Du bliver klogere på ESG, verdensmål og bæredygtighed, og du bliver klædt på til at bruge din viden til at gøre en forskel i hverdagen.

Bliv en bedre sparringspartner for dine erhvervskunder

Bæredygtig kundedialog – erhverv klæder dig på til at kunne sparre med dine erhvervskunder om bæredygtighed. På den måde kan du og dit pengeinstitut være aktivt med til at fremme den bæredygtige omstilling – både hos den enkelte kunde og i samfundet generelt.

Du lærer at stille spørgsmål, starte dialoger og give rådgivning til SMV’er om forskellige aspekter af bæredygtighed – for eksempel klima- og ESG-rapportering, verdensmål og cirkulær økonomi.

Desuden bliver du klogere på, hvilke muligheder dine kunder har for yderligere hjælp og sparring om bæredygtighed.

Uddannelsen er for dig der...

… er erhvervsrådgiver eller erhvervskundechef, eller dig der på anden måde arbejder med rådgivning af mindre og mellemstore virksomheder.

Du er nysgerrig på bæredygtighed, men mangler dybere viden og kompetencerne til at anvende den viden i praksis. På forløbet bliver du ikke en bæredygtighedsekspert, men du bliver klædt på, så du kan gøre en reel forskel for dine kunder.

Datoer

26. september 2024: Modul 1: Kick Off (Online)

28. oktober 2024: Modul 2: Viden om bæredygtighed (Glostrup Park Hotel)

27. november 2024: Modul 3: Bæredygtig dialog i praksis (Glostrup Park Hotel)

9. januar 2025: Modul 4: Din videre rejse (Online)

25. oktober 2024: Modul 1: Kick Off (Online)

20. november 2024: Modul 2: Viden om bæredygtighed (Trinity Hotel og Konferencecenter)

16. december 2024: Modul 3: Bæredygtig dialog i praksis (Trinity Hotel og Konferencecenter)

21. januar 2025: Modul 4: Din videre rejse (Online)

Datooversigt PDF

Uddannelsens opbygning

Få overblik over modulerne.

Læs mere Bæredygtig kundedialog - erhverv: Uddannelsens opbygning

Indhold på modulerne

Det arbejder vi med på de forskellige moduler.

Læs mere Bæredygtig kundedialog - erhverv: Indhold på modulerne

Jeg har fået en god indsigt, som fungerer som et springbræt til vores videre dialog om bæredygtighed og min egen udvikling. At indlede dialogen med vores kunder føles helt naturligt nu. En af mine vigtigste opgaver er at udfordre mine kunder og rådgivere til at prioritere bæredygtighed samt at holde mig selv opdateret om emnet, særligt med fokus på det sociale og governance (S og G).

Anders Jakobsen, Filialdirektør, Lollands Bank

Anders Jakobsen

Skræddersyet kompetenceudvikling

Vi tilpasser gerne løsningen, så den passer præcis til jeres behov

Tag fat i os