Uddannelse

Kundefokuseret salgsledelse

  • Salg, kommunikation og personlig udvikling

Formål
Du bliver trænet i at blive bevidst om værdien af at prioritere din generelle indsats til glæde for kunderne, pengeinstituttet, rådgiverne og dig selv som leder.

Gennem øvelser får du skabt bevidsthed om værdien af at prioritere tid til salgsledelse og at betragte rådgiverne som de vigtigste aktiver i pengeinstituttet. Kunden oplever en endnu bedre rådgivning, og det giver højere kundetilfredshed. 

Overordnet set arbejder vi ud fra den grundholdning, at ethvert salg tager udgangspunkt i god rådgivning og kundens behov.

Målgruppe
Afdelingsdirektører, afdelingschefer og souschefer med ansvar for salg.

Indhold og værktøjer på kurset

  • Salgssparringssamtaler 1:1 inkl. træning
  • Sammøder og feedback
  • Kundetilfredshed, kundeoplevelsen og kundeloyalitet
  • Det gode og det excellente kundemøde 
  • Forskellen på inspiration og motivation 
  • Personlig planlægning og effektivitet
  • Strategisk og målrettet salg – med fokus på bestående og/eller nye kunder

Kurset er meget praksisnært, og du arbejder med din egen afdeling, så du kan overføre læring fra kurset direkte til din egen hverdag.

Forløb
Forløbet består af to moduler, hver af en dags varighed med cirka to måneders mellemrum.

Få overblik over andre lederkurser og -uddannelser

Varighed 2 dage
To 1-dags moduler fra kl. 9.00 til 16.00 med cirka to måneders mellemrum.
Målgruppe
Leder
Fagansvarlig Dag Kristiansen
Koordinator Louise Kirch Svendsen
Styrk din virksomhed og dine salgsledere med et salgsforløb, der er skræddersyet jeres situation og behov. Vi står klar til en dialog om, hvordan vi kan hjælpe jer videre.
Kontakt Dag Kristiansen
Pris: 7.236 kr. 9.642 kr. for ikke-medlemmer
Hertil kommer ophold og forplejning.
Fokus på kunder og salg?
Skal du med næste gang? Skriv til os for at komme på interesseliste, så kontakter vi dig næste gang, vi starter.

Virksomhedens udbytte

I får en leder, der evner at omsætte ord til handling. Lederen skaber via sin ledelse af rådgivere endnu mere rentable (lønsomme) kunder. Lederen øger kundernes tilfredshed med pengeinstituttet via sin ledelse af rådgiverne.

Deltagerens udbytte

Du får et større overblik og overskud i hverdagen, der giver plads til, at du som leder kan udvikle dine rådgivere via sparring og feedback.