Finanssektorens Kundedag 2016

Dette års store benchmark-undersøgelse af kundetilfredshed blandt medlemmer hos Finanssektorens Uddannelsescenter er godt i gang. I den forbindelse vil vi gerne invitere til Finanssektorens Kundedag den 13. oktober

På dagen præsenterer vi de overordnede resultater fra Finanssektorens KundeBenchmark 2016 samt kårer de pengeinstitutter, der har opnået den højeste kundetilfredshed inden for de forskellige kategorier. Derudover har vi inviteret et par oplægsholdere, som sætter fokus på fremtidens kunder og performance-målinger.

Det er gratis for vores medlemmer at deltage på dagen, som finder sted på Skanderborg Park.

 

Programmet den 13. oktober

 

Kl. 12.00-12.30: Ankomst og sandwiches

 

Kl. 12.30-12.40: Velkommen

Adm. direktør Søren Laursen og afdelingschef Pernille Bech Hansen, Finanssektorens Uddannelsescenter

 

Kl. 12.40-13.15: Præsentation af Finanssektorens KundeBenchmark 2016

Afdelingschef Pernille Bech Hansen, Finanssektorens Uddannelsescenter

Vi præsenterer resultaterne fra Finanssektorens KundeBenchmark med 40 deltagende pengeinstitutter. Hør om hvordan det står til med kundetilfredsheden og loyaliteten i sektoren, og hvordan det har udviklet sig gennem de senere år.

 

Kl. 13.15-13.45: Kåring af vinderne

Adm. direktør Søren Laursen og afdelingschef Pernille Bech Hansen, Finanssektorens Uddannelsescenter

Kåring af de pengeinstitutter, der opnår den højeste kundetilfredshed blandt små, mellemstore og store pengeinstitutter. Hør fortællinger fra kårede pengeinstitutter. Hvad gør de for at opnå en høj kundetilfredshed?

 

Kl. 13.45-14.10: Kaffepause

Kaffepause med mulighed for netværk. Derudover fotografering af de kårede vindere.

 

Kl. 14.10-14.55: Performance Management – Kunsten at måle og optimere en organisation

Professor Jacob Kjær Eskildsen, Institutleder for Institut for Virksomhedsledelse, Aarhus BSS

Hør om erfaringer med performance-målinger, herunder Net Promoter Score. Jacob fortæller også om sammenhængen mellem medarbejdertilfredshed og kundetilfredshed.

 

Kl. 15.00-16.00: Fremtidens kundeadfærd i den finansielle sektor

Claus Kjeldsen, CEO ved Instituttet for Fremtidsforskning

Hvordan vil den teknologiske udvikling forandre den finansielle sektor? Claus fortæller om, hvordan kundernes adfærd ændrer sig, og hvad der skal til for at leve op til de fremtidige kunders forventninger.

 

Kl. 16.00: Afslutning og tak for i dag

 

 

Om Finanssektorens KundeBenchmark

Finanssektorens KundeBenchmark er en gratis kundeundersøgelse med benchmarking. Undersøgelsen gennemføres af Finanssektorens Uddannelsescenter i samarbejde med analysefirmaet Dataminds.

Dataindsamlingen er foretaget i perioden 22. august til 8. september. Hele 40 pengeinstitutter har deltaget i undersøgelsen, som er foretaget blandt både privat- og erhvervskunder. De deltagende pengeinstitutter får deres egne resultater samt sektor benchmark. På kundedagen præsenteres de overordnede resultater af undersøgelsen.

 

Kontakt

Tilmeld dig Finanssektorens Kundedag ved at sende en mail til Maria Krab Wissing

Maria Krab Wissing
Projektleder
+45 8993 3212
+4117 1734
Kontakt Maria, hvis du ønsker at tilmelde dig Finanssektorens Kundedag