FU Indsigt: Undersøgelser og målinger til den finansielle sektor

FU Indsigt er en palette af kvantitative og kvalitative målinger og undersøgelser til den finansielle sektor.

FU Indsigt skaber strategisk og forretningsmæssig værdi gennem dybere indsigt i kunder, egen organisation og omverdenen.

Digitaliseringen og den skærpede konkurrencesituationen gør, at det er endnu mere vigtigt at have indsigt i kundernes ønsker og behov samt udvikle forretningen med udgangspunkt heri. En udefra-og-ind tænkning sikrer, at virksomheden og de enkelte medarbejdere er nysgerrige på kunderne, forsøger at sætte sig i kundernes sted og agerer ud fra det.

For at skabe løbende interne forbedringer er det ligeledes vigtigt at have indsigt i organisationen og medarbejderne.

 

FU leverer både kundespecifik og generel indsigt

Vi gennemfører specifikke undersøgelser og målinger direkte for vores kunder. Her kan ydelserne blive tilpasset til din organisation og dine behov.

Herudover gennemfører vi generelle målinger og undersøgelser for at give vores medlemmer værdifulde indsigter, der bidrager til udvikling af deres forretning. Indsigter, vi også bruger til at sikre jer de bedste uddannelses- og udviklingsforløb.

 

Her er et overblik over paletten af produkter inden for FU Indsigt:

Generel indsigt holder dig opdateret på den finansielle sektor

Den finansielle sektor er i løbende udvikling. Vi vil gerne hjælpe dig med at være opdateret på, hvad der rører sig i den finansielle sektor omkring kunder, markeder, organisationer og medarbejdere. Derfor undersøger FU løbende tidens tendenser i sektoren og udgiver publikationer om, hvad du kan forvente dig af fremtiden. Vi arbejder sammen med et bredt udvalg af samarbejdspartnere for at sikre, at du får den nyeste viden.

Læs for eksempel:

 

Kundespecifik indsigt giver dig indsigt i det, du ønsker

FU gennemfører tilpassede målinger og undersøgelser, som giver dig specifik indsigt i dine kunder, dine markeder, din organisation eller dine medarbejdere. Vi samarbejder med flere kompetente analysefirmaer med hvert deres speciale for at give dig den bedste løsning.

Vi har to forskellige perspektiver inden for kundespecifik indsigt:

  1. Kunder og markeder
  2. Medarbejdere og organisationen

 

1. Indsigt i kunder og markeder

Konkrete kunde- og markedsundersøgelser kan være vejen til at øge dit pengeinstituts kundekendskab, idet en udefra-og-ind tankegang giver det bedste grundlag for at træffe beslutninger, som forbedrer kundetilfredsheden og bundlinjen.

Vi tilbyder flere forskellige kunde- og markedsundersøgelser:

 

2. Indsigt i medarbejdere og organisation

Det kan være meget værdifuldt at få indsigt i medarbejdernes kompetencer, profil, arbejdsglæde eller oplevelse af kulturen, en fusion eller en ny strategi. Du kan bruge indsigten til at udvikle trivslen, kulturen og organisationen, så både medarbejderne og forretningen trives bedre.

Uanset hvilken type medarbejder- eller organisations-undersøgelse du har brug for, kan vi hjælpe dig med at designe den rette løsning. FU tilbyder blandt andet følgende organisations- og medarbejderundersøgelser:

 

FU designer og gennemfører også andre typer af undersøgelser via VidenBarometer® eller en af vores samarbejdspartnere. Den optimale løsning afhænger af omfang og behov. Kontakt os derfor gerne for en snak om, hvad netop du har brug for.

 

Maria Krab Wissing
Projektleder
+45 8993 3212
Kontakt Maria hvis du vil høre mere om FU Indsigt