Finanssektorens KundeBenchmark 2016

Nu går det snart løs igen med vores store årlige KundeBenchmark-undersøgelse

Finanssektorens KundeBenchmark 2016 er en gratis måling af kundetilfredshed og loyalitet i jeres virksomhed og i pengeinstitutterne generelt.

Vi er lige nu ved at lægge sidste hånd på informationsmaterialet til dette års undersøgelse, hvor vi også fortæller om eventuelle tilvalg og mobilløsning.

Styrk toplinjen gennem øget kundetilfredshed

Finanssektorens KundeBenchmark 2016 giver jer værdifuld indsigt i jeres kunders tilfredsfred og loyalitet. Derudover får I en sammenligning (benchmarking) mod andre pengeinstitutter. Resultaterne er værdifuld information, der kan bidrage til, at I kommer tættere på jeres kunder.

Vi gennemfører undersøgelsen via spørgeskemaer til henholdsvis privatkunder og erhvervskunder. I kan vælge at være med i én af målingerne eller begge. Resultaterne for jeres pengeinstitut er naturligvis kun synlige for jer.

Vi begynder dataindsamlingen ultimo august, og I får rapporten ultimo september.

I efteråret indbyder vi til Finanssektorens KundeDag. Her præsenterer vi de overordnede resultater fra undersøgelsen og kårer årets prisvindere. Vi krydrer dagen med andre interessante indlæg, som sætter fokus på jeres kunder.

Mere information og tilmelding

I slutningen af maj sender vi informationsmaterialet til de pengeinstitutter, der deltog sidste år. Hvis du ønsker informationsmaterialet, og din virksomhed ikke deltog i undersøgelsen sidste år, så skriv til Dorthe Guldager.

Pernille Bech Hansen
Chefkonsulent
+45 8993 3352
+45 2262 0452
Kontakt Pernille, hvis du har yderligere spørgsmål til undersøgelsen
Dorthe Guldager
Support og administrativ koordinator
+45 8993 3380
Kontakt Dorthe hvis du ønsker at tilmelde dig benchmarkundersøgelsen