Finanssektorens KundeBenchmark 2018

Tilmeld jer Finanssektorens KundeBenchmark 2018 og få indsigt i jeres kunder

Med Finanssektorens KundeBenchmark 2018 måler vi gratis jeres kunders tilfredshed og loyalitet i jeres virksomhed og i pengeinstitutterne generelt.

Sidste år deltog 39 pengeinstitutter, og undersøgelsen blev af en de største benchmark-undersøgelser i Danmark inden for kundetilfredshed.

Som FU medlem kan I nu tilmelde jer til Finanssektorens KundeBenchmark 2018 ved at udfylde et kort spørgeskema.

Frist for tilmelding er fredag den 15. juni.


Indsigt i kunder giver tilfredse kunder

Finanssektorens KundeBenchmark 2018 giver jer værdifuld indsigt i, hvor tilfredse og loyale jeres kunder er. Undersøgelsen indeholder en benchmarking til sektoren, så I kan sammenligne jeres resultater med andre pengeinstitutter. Resultaterne er værdifulde og kan bidrage til, at I kommer tættere på jeres kunder.

Årets tema er digitalisering, som spørgerammen indeholder ét spørgsmål om, og som også vil være temaet på Finanssektorens Kundedag.

Vi gennemfører undersøgelsen via spørgeskemaer til både privatkunder og erhvervskunder. I kan vælge at være med i én af målingerne eller begge. Resultaterne for jeres pengeinstitut er naturligvis kun synlige for jer.

Vi begynder at indsamle data i slutningen af august, og I får rapporten i begyndelsen af oktober.


Læs mere om Finanssektorens KundeBenchmark og mulige tilvalg

Du kan læse mere om undersøgelsen i informationsmaterialet.

Det er igen i år muligt at udvide undersøgelsen med forskellige tilvalg. I kan for eksempel få resultaterne opdelt på jeres filialer, tilføje jeres egne spørgsmål eller få indarbejdet et overblik over jeres historiske udvikling.

 

Vi har lavet et tilvalgskatalog, der beskriver mulighederne.


Hør om resultaterne på Finanssektorens Kundedag

Du kan allerede nu tilmelde dig Finanssektorens Kundedag, som vi holder den 29. oktober på Skanderborg Park. Her præsenterer vi de overordnede resultater fra undersøgelsen. I år byder dagen også på flere aktuelle oplæg, der med udgangspunkt i årets tema sætter fokus på jeres kunder og digitalisering.

 

 

Maria Krab Wissing
Projektleder
+45 8993 3212
+4117 1734
Kontakt Maria, hvis du har yderligere spørgsmål til undersøgelsen