Uddannelse

Den excellente kunderelation i en digital hverdag

Dette forløb er målrettet rådgivere og andre medarbejdere med kundekontakt.

Som rådgiver kommer du til at spille en anderledes rolle i fremtiden, når det traditionelle fysiske møde smelter sammen med kundens digitale univers.

På forløbet lærer du, hvordan du kan optimere kundens samlede oplevelse af samarbejdet med dig og pengeinstituttet og skabe den excellente kunderelation. Ikke kun de 5% af tiden, som involverer personlig kontakt, men især de 95% af tiden, hvor kunden er digitalt selvhjulpen på bl.a. webbank, mail, telefon og Skype.

Målet med forløbet er at:

  • skabe bedre forståelse for kundens perspektiv på excellent service og rådgivning i en digital hverdag
  • udnytte digitale muligheder til at øge kundetilfredsheden og til at skabe merforretning med kunden
  • motivere til at tage aktivt del i den digitale udvikling og derigennem at bidrage til at få det bedste ud af udviklingen
  • få sparring og læringsrefleksion med kolleger i sektoren

Vi arbejder med konkrete situationer fra hverdagen i et pengeinstitut, som udvikler dit tankesæt og din værktøjskasse.

Varenummer EXCELLENT
Fagansvarlig Anders Nørgaard Nielsen
Koordinator Dorthe Guldager
Startdato 25. september 2018
Slutdato 7. november 2018
Pris: 0 kr. 0 kr. for ikke-medlemmer Du tilmelder dig via www.finanskompetencepulje.dk. Når vi modtager tilmeldingen fra Finansforbundet, sender vi dig en bekræftelse.
Uddannelsen udbydes gratis via Finanskompetencepuljen. For at kunne søge om gratis uddannelse skal din arbejdsplads være medlem af Finanssektorens Arbejdsgiverforening (FA).
Læs mere

 


Relaterede kursusforløb

Forløbet Den excellente kunderelation er et af 3 forløb om emnet i Finanskompetencepuljen. De 2 øvrige er: Få succes med digital omstilling (for alle typer medarbejdere) og Forandringsledelse og digital omstilling (for ledere). Du kan med fordel kombinere din deltagelse med dine kollegers og leders deltagelse i de tilhørende forløb.

Klik her for at se brochure med de 3 forløb


Forløbet er bygget op af 3 moduler: 
1 modul er selvstudie/forberedelse
2 moduler er med fysisk fremmøde
Forløbet strækker sig over 2-3 måneder.

Virksomhedens udbytte

I får en medarbejder hjem, som kan udnytte de digitale muligheder til at øge kundetilfredsheden og til at skabe yderligere forretning med kunderne.

Deltagerens udbytte

På modulerne formulerer du konkrete ideer og udviklingstiltag, som du vil sætte i værk, når du kommer hjem. Du får sparring fra de øvrige deltagere og fra underviserne.