FU følger myndighedernes anbefalinger og anvisninger, når vi mødes fysisk. Læs mere i vores FAQ
Uddannelse

Den excellente kunderelation i en digital hverdag

  • Salg, kommunikation og personlig udvikling

Tør du lade være med at investere i dine kunderelationer?

Den digitale omstilling er allerede en virkelighed i dit job og dit pengeinstitut. Du kommer  til at spille en anderledes rolle i fremtiden. Kunderne kan benytte flere og flere digitale platforme, hvor de kan betjene dem selv. Og jo vigtigere er det, at der er en personlige relation bag ved rådgivningen.

Det er helt centralt, at du som rådgiver har et digitalt mindset og forstår de behov kunden har – også i en digital hverdag.

Skal du med næste gang? 

  • 3. - 4. november og 8. december 2020, København 
  • 9. - 10. november og 10. december 2020, Skanderborg

Du lærer at optimere kundens samlede oplevelse af samarbejdet med dig og pengeinstituttet i en digital hverdag. Ikke kun tiden, som involverer personlig kontakt, men også den tid, hvor kunden er digitalt selvhjulpen via apps, webbank, mail og Skype.

Du lærer også at styrke kunderelationen gennem kunderejser og ved at arbejde med de danske bankkunders arketyper  – ud fra et digitalt synspunkt. 

Lær at guide kunderne i at bruge de digitale løsninger – så de får en god kundeoplevelse – lyt til Stines anbefalinger:

Bemærk, at vi på kurset ikke træner online-møder. Hvis du vil have mere succes med dine online-møder, anbefaler vi, at du supplerer med kurset Digital kommunikation, der også kan søges via Finanskompetencepuljen.

Startdato 3. november 2020
Slutdato 8. december 2020
Sted København
Varighed 3 dage
Mødetid kl. 9 - 16 alle dag. Morgenbrød kl. 8.30.
Målgrupper
Privatrådgiver
Erhvervsrådgiver
Seniorerhvervsrådgiver
Koordinator Louise Kirch Svendsen
Underviser Anders Nørgaard
Flere datoer
9. november 2020, Skanderborg Park
Pris: 8.000 kr. 8.000 kr. for ikke-medlemmer
Uddannelsen udbydes gratis via Finanskompetencepuljen. For at kunne søge om gratis uddannelse skal din arbejdsplads være medlem af Finanssektorens Arbejdsgiverforening (FA). Når vi modtager tilmeldingen fra Finansforbundet, sender vi dig en bekræftelse.
Læs mere

Dette forløb er målrettet rådgivere og andre medarbejdere med kundekontakt. Forløbet strækker sig over 2-3 måneder med selvstudie/forberedelse og 3 dage med fysisk fremmøde. 

Målet med forløbet er at:

  • skabe forståelse for hvordan den digitale udvikling påvirker kundeoplevelsen
  • udnytte digitale muligheder til at øge kundetilfredshed og skaber fundamentet for merforretning med kunden
  • skabe nærvær, tillid og gode kunderelationer i en digital verden
  • styrke din egen nysgerrighed på de digitale muligheder
  • se den digitale udvikling som en mulighed for at skabe tættere relation til din kunde

Vi arbejder med konkrete situationer fra hverdagen i et pengeinstitut, som udvikler dit tankesæt og din værktøjskasse.

 

 

Relaterede kursusforløb

Forløbet Den excellente kunderelation er et af 3 forløb om emnet i Finanskompetencepuljen. De 2 øvrige er: Få succes med digital omstilling (for alle typer medarbejdere) og Forandringsledelse og digital omstilling (for ledere). Du kan med fordel kombinere din deltagelse med dine kollegers og leders deltagelse i de tilhørende forløb.

Klik her for at se brochure med de 3 forløb

 

Virksomhedens udbytte

I får en medarbejder, som forstår kundens behov i en digital hverdag. Medarbejderen har indsigt i den digitale udvikling og kan udnytte de digitale muligheder til at øge kundetilfredsheden og til at skabe yderligere fokus på forretning med kunderne.

Deltagerens udbytte

Du arbejder med konkrete kundesituationer fra hverdagen, som udvikler dit digitale mindset og din værktøjskasse. Du får sparring fra de øvrige deltagere og fra underviserne.