Den excellente kunderelation
i en digital hverdag


Som rådgiver skal du forstå dine kunders behov i en hverdag med kunstig intelligens. For også med alle de digitale muligheder, skal der være en personlig relation.

GRATIS VIA FINANSKOMPETENCEPULJEN

Om uddannelsen

Dato 26. sep. 2023 - 16. nov. 2023
Varighed 3 dage
Mødetid kl. 9 - 16 alle dage.
Flere hold Se datoer
Sted Skanderborg Park
Målgrupper
Privatrådgiver
Erhvervsrådgiver
Seniorerhvervsrådgiver
Uddannelsen er gratis, når du søger via Finanskompetencepuljen. Klik på knappen herunder og ansøg. Så modtager vi en tilmelding fra Finanskompetencepuljen, og du hører fra os.

Pris: 8.000 kr. hvis du vælger ikke at bruge Finanskompetencepuljen.

Skal du med den 26/9, så kontakt Puljen direkte, for at få ansøgning hurtigt igennem.

Søg gratis via Kompetencepuljen Tilmeld til fuld pris via FU
Uddannelse via Finanskompetencepuljen koster dig kun din tid. Det er en mulighed for alle ansatte i finansielle virksomheder, der er medlem af FA – og det er langt de fleste.
Koordinator Louise Kirch Svendsen
+45 8993 3270 / lks@finansudd.dk
Underviser Anders Nørgaard

Det får du ud af uddannelsen

Du arbejder med konkrete kundesituationer fra hverdagen, som udvikler dit digitale mindset og din værktøjskasse. Du får sparring fra de øvrige deltagere og fra underviserne.

Det får din virksomhed ud af det

I får en medarbejder, som forstår kundens behov i en digital hverdag, hvor kunstig intelligens er en del af medarbejderens og kundernes hverdagMedarbejderen har indsigt i den nyeste udvikling (AI chatbots), og kan udnytte de digitale muligheder til at øge kundetilfredsheden og til at skabe yderligere fokus på forretning med kunderne.

Den bedste, samlede kundeoplevelse

Du lærer at optimere kundens samlede oplevelse af samarbejdet med dig og pengeinstituttet i en digital hverdag. Ikke kun tiden, som involverer personlig kontakt, men også den tid, hvor kunden er digitalt selvhjulpen via apps, mobil bank og Teams. Kunderne vil fremover være forberedt via AI chatbots (fx ChatGPT).

Du lærer også at styrke kunderelationen gennem kunderejser og ved at arbejde med de danske bankkunders arketyper  – ud fra et digitalt synspunkt. 

Du lærer blandt andet:

  • Hvordan du skaber forståelse for den digitale udviklings påvirkning af kundeoplevelsen
  • Hvordan du bruger de digitale muligheder til at øge kundetilfredshed og skaber fundamentet for merforretning med kunden
  • Hvordan du skaber nærvær, tillid og gode kunderelationer i en digital verden
  • Hvordan du styrker din egen nysgerrighed på de digitale muligheder herunder AI og chatbots,
  • Hvorfor du skal se den digitale udvikling som en mulighed for at skabe tættere relation til din kunde

Vi arbejder med konkrete situationer fra hverdagen i et pengeinstitut, som udvikler dit tankesæt og din værktøjskasse.

Målrettet og gratis via puljen

Forløbet er målrettet rådgivere og andre medarbejdere med kundekontakt. Forløbet strækker sig over 2-3 måneder med selvstudie/forberedelse og 3 dage med fysisk fremmøde. Det er gratis, når du søger via Finanskompetencepuljen.

Datoer

Mødetid kl. 9 - 16 alle dage. Morgenbrød kl. 8.30.

26. sep - 27. sep. 2023: Den excellente kunderelation, hold 3 2023, modul 1 (Skanderborg Park)

16. november 2023: Den excellente kunderelation, hold 3 2023, modul 2 (Skanderborg Park)

24. jan - 25. jan. 2024: Modul 1: Kundens perspektiv - i en hverdag med kunstig intelligens (København)

7. marts 2024: Modul 2: Fremtidens kompetencer som rådgiver (København)

18. mar - 19. mar. 2024: Modul 1: Kundens perspektiv - i en hverdag med kunstig intelligens (Skanderborg Park)

25. april 2024: Modul 2: Fremtidens kompetencer som rådgiver (Skanderborg Park)

28. aug - 29. aug. 2024: Modul 1: Kundens perspektiv - i en hverdag med kunstig intelligens (København)

3. oktober 2024: Modul 2: Fremtidens kompetencer som rådgiver (København)

7. okt - 8. okt. 2024: Modul 1: Kundens perspektiv - i en hverdag med kunstig intelligens (Skanderborg Park)

14. november 2024: Modul 2: Fremtidens kompetencer som rådgiver (Skanderborg Park)

Datooversigt PDF

Skal du have andre med?

Den digitale udvikling har betydning for os alle. Du kan med fordel kombinere din deltagelse med dine kollegers og leders deltagelse i de tilhørende forløb, der alle er gratis at deltage i, når I søger via Finanskompetencepuljen.

Hør mere om forløbet i videoen, og tag altid gerne fat i os for at høre nærmere om mulighederne.

”Den excellente kunderelation i en digital hverdag” gav mig lyst til at bruge og lære mere om fremtidens digitalisering. Fokus på de 6 arketyper og hvordan jeg i min hverdag kan rådgive disse kundetyper forskelligt med digitale løsninger og stadig fastholde kunderne, gav rigtig god mening for mig. Forståelsen for, at digitaliseringen vil lette både min og kundernes hverdag, blev godt belyst på kurset.

 

Jeg læste en artikel om, at Charles Darwins teori om, at den som er bedst til at tilpasse sig, vil overleve, hvilket også gælder i den digitale verden. Derfor giver det også rigtig god mening for mig med et kompetenceløft inden for digitale løsninger.

Kirsten Dalgaard Ostersen, Private banker, Nykredit

Kirsten Dalgaard Ostersen

Skræddersyet kompetenceudvikling

Vi tilpasser gerne løsningen, så den passer præcis til jeres behov

Tag fat i os