Uddannelse

Salgsledelse i Praksis

  • Ledelse
  • Salg, kommunikation og personlig udvikling
  • Leder

Vil du være blandt landets bedste salgsledere, og kunne omsætte salgsledelse til praksis?

Og vil du være endnu bedre til at give coaching og sparring til dine medarbejdere - så de holder endnu bedre kundemøder og I sammen øger salget og kundetilfredsheden i afdelingen?

På Salgslederuddannelsen får du teori, som du afprøver i praksis, og du får tid til at reflektere over din egen rolle som salgsleder. 

Se video om uddannelsen (1 min. 22 sek.):

Målgruppe

Afdelingsdirektører, sosuschefer og afdelingsledere, der har ansvaret for salg i afdelingen eller pengeinstituttet.

Indhold på Salgslederuddannelsen

Certificeret salgsledelse i praksis (CSP) er et 9-måneders uddannelsesforløb for nuværende og kommende ledere og salgsledere. Uddannelsen består af 3 spor:

Fælles læring består af 9 kursusdage og 2 webinarer, hvor vi tager udgangspunkt i din hverdag og cases fra det virkelige liv - og tilfører relevant og brugbar teori.

Læring i praksis består af konkrete træningsopgaver, så du får forankret det, du har lært og allerede under forløbet kan se en effekt i form af øget salg og indtjening i dit pengeinstitut.

Personlig læring hvor du er i fokus. Du udarbejder en personlig handlingsplan og får desuden 2 DiSC-profiler, en 360 graders måling og er med i en læringsgruppe med 2 medstuderende, hvor I sparrer med hinanden og hjælper hinanden i mål.

Du afslutter uddannelsen med en certificering.

Læs om Middelfart Sparekasses udbytte
Læs mere om hvert modul

Se video med underviser Dag Kristiansen (2 min. 30 sek.):

 

Få overblik over andre lederkurser og -uddannelser i Ledelseslandskabet

 

Varighed 11 dage
Varenummer 5002
Fagansvarlige Dag Kristiansen
Bjarne Klitgård Hallstrøm
Koordinator Lisbeth Gasbjerg
Slutdato 22. maj 2019
Pris: 42.000 kr. 55.860 kr. for ikke-medlemmer Hertil kommer udgifter til ophold og forplejning, som opkræves efter hvert modul.

Virksomhedens udbytte

I får en salgsleder, som via træning i praksis har lært at prioritere sin tid til salgsledelse og kan hjælpe sine medarbejdere med deres prioritering.

For pengeinstituttet betyder det, at salgslederen evner at udvikle og få de enkelte medarbejderne til at yde deres bedste, hvilket øger medarbejdertilfredshed, indtjeningen og ikke mindst kundetilfredsheden.

Deltagerens udbytte

Som deltager får du værktøjer til at motivere dine medarbejdere, så de yder en endnu mere professionel rådgivning, der skaber øget salg og samtidig sikrer øget kundetilfredshed.

Du lærer at give og modtage udviklende feedback. Du anvender bevidst dine personlige styrker, kender dit udviklingspotentiale og bruger dette i praksis.